Szkolenia

Tematyka szkoleń:

 Menedżerskie:

  1. Analiza profili własnych – wprowadzenie do metody disc. 4 style zachowań.
  2. Zarządzanie pracownikami w sytuacjach konfliktowych.
  3. Wykorzystanie atutów w roli menedżera. Budowanie zespołu i zarządzanie nim.
  4. Zarządzanie czasem i planowanie.
  5. Radzenie sobie ze stresem.
  6. Kreowanie ścieżki rozwoju zawodowego – własnej oraz pracownika.
  7. Diagnozowanie i usuwanie przeszkód do lepszych wyników przedsiębiorstwa. Motywowanie i delegowanie zadań.
  8. Komunikowanie się w zespole. Asertywność.
  9. Ocena PR i udzielanie informacji zwrotnej.

 

Obsługa klienta:

  1. Analiza profili własnych – wprowadzenie do metody disc. 4 style zachowań.
  2. Różnice między klientami - różne style klienta.
  3. Komunikowanie się z klientem.
  4. Sytuacje problemowe w kontakcie z klientem. Asertywność.
  5. Zarządzanie czasem i planowanie.
  6. Etapy rozmów handlowych i techniki sprzedaży.
  7. Standardy obsługi klienta

 

Kurs językowy:

  • Język angielski – na poziomach A1, A2, B1, B2
  • Język rosyjski – na poziomie A1

 Standard szkoleń:

  • doświadczeni trenerzy – praktycy prowadzący szkolenia
  • zajęcia prowadzone metodami aktywizującymi (blisko 80 % zajęć to ćwiczenia)
  • praca na przykładach
  • profesjonalne materiały szkoleniowe (uwzględniające aspekty praktyczne omawianych zagadnień)
  • wysokiej klasy sale szkoleniowe

Trenerzy:

  • Paweł Roszkowski
  • Joanna Kołtoniak
  • Agnieszka Gajewska
  • Agnieszka Deka
  • Agnieszka Ekman-Mazurek